Πολιτική επιστροφής χρημάτων και προϊόντων

Γενικά

Τα προϊόντα μας έχουν 2 χρόνια εγγύηση, όπου μπορείτε να μας ρωτήσετε αναλόγως το προϊόν που μπορείτε να απευθυνθείτε. Στην περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας, όλα τα προϊόντα μας είναι ελληνικής προέλευσης και δεν προέρχονται από εισαγωγή στο εξωτερικό. Σε εκείνη των τηλεοράσεων μπορείτε να απευθυνθείτε στο εκάστοτε εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας που έχετε επιλέξει. Τα εξαρτήματα PC καλύπτονται με την διαδικασία RMA όπου επιστρέφετε το προϊόν πίσω σε εμάς και εμείς με την σειρά μας στην προμηθευτική εταιρεία στο εξωτερικό.

Επιστροφές

Εφόσον το προϊόν επιστραφεί σε εμάς σε πρώτο στάδιο θα διενεργηθεί έλεγχος από εξειδικευμένο τεχνικό του καταστήματος και με την προϋπόθεση ότι εντοπιστεί η βλάβη και χρήζει επιστροφής στην εταιρεία τότε προβαίνουμε και στις αντίστοιχες ενέργειες. Σε δεύτερο στάδιο η προμηθευτική εταιρεία θα εγκρίνει πίστωση της αξίας του προϊόντος όπου ο πελάτης μπορεί να αγοράσει από το κατάστημά μας οποιοδήποτε άλλο προϊόν καλύπτοντας την διαφορά σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας του δεύτερου προϊόντος ή θα εγκρίνει αντικατάσταση όπου ο πελάτης θα παραλάβει το ίδιο προϊόν ως καινούριο. Για τις μακρινές από το κατάστημα περιοχές θα πρέπει να μας αποστείλετε το ελαττωματικό προϊόν με την συνεργαζόμενη μεταφορική του καταστήματος μέσω του κωδικού συνεργάτη μας με χρέωση παραλήπτη. Στην περίπτωση όπου δεν υπάρχει κάποια βλάβη ή αυτή προέρχεται από κακή χρήση του πελάτη τότε αυτό θα επιστραφεί πίσω σε εκείνον με χρέωση δική του (εκτός αν δεχθεί επισκευή με χρέωση δική του από δικό μας τεχνικό).

DOA

DOA (Dead On Arrival) είναι η διαδικασία με την οποία ο πελάτης έχει δικαίωμα να λάβει πίσω τα χρήματα ίσης αξίας με το ελαττωματικό προϊόν που έλαβε εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την έκδοση της εγγύησής του.

Χρειάζεσαι ακόμη βοήθεια;

Επικοινώνησε μαζί μας στο info@pcgadgets.gr και θα χαρούμε να σε βοηθήσουμε!